Marketingové komunikace kamenictví Rejda

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace kamenictví Rejda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace kamenictví Rejda
Autor: Machová, Aneta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá klíčovým prvkem marketingového procesu, což je tvorba komunikační strategie, která je aplikovaná na regionální kamenictví. Má za cíl rozvoj a získávání nových zákazníků. Práce obsahuje seznámení s teorií o malém podnikání a marketingových komunikacích, dále se teoreticky zabývá novými možnostmi rozvoje v podniku. Prakticky jsou vypracovány situační analýzy, pomocí kterých je navrhnuta nová komunikace. Práce obsahuje také tržní experiment, jehož cílem je rozšíření pole působnosti kamenictví a získávání nových klientů. Práce by měla sloužit jako hlavní podklad při rozvoji kamenictví Rejda.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34330
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40480


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
machová_2015_dp.pdf 2.474Mb PDF Zobrazit/otevřít
machová_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
machová_2015_op.doc 109.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet