Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Píšťková, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:16Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:16Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34350
dc.description.abstract Teoretická část se skládá z několika kapitol, zaměřených na firemní prostředí. Je zde uvedena firemní identita, interní public relations, kapitola týkající se fungujícího ale i nefungujícího public relations. Teoretický postup při telemarketingu i osobním prodeji, jejich srovnání, ale i typy lidí, se kterými se v rámci tohoto styku s klienty či zákazníky setkáváme. V teoretické části se vyskytuje i teorie o průběhu marketingového výzkumu, který bude následně zmiňován v praktické části bakalářské práce. K této části práce bude přiložena i metodika práce. Praktická část se skládá převážně z analyzování průzkumu, který jsem realizovala v Komerční bance a.s.. Praktická část se zaměřuje na úvodní informace o KB i rozbory příprav komunikace zaměstnanců s klienty na pobočce i v call centru. Výsledkem této části je zhodnocení spokojenosti zaměstnanců KB Cílem práce je zjištění zda a pokud ano, tak jak se liší spokojenost zaměstnanců Komerční banky na pobočce a v call centru. Rozebrání technik komunikace s klienty prostřednictvím call centra a osobně na pobočce s bankovním poradcem.
dc.format 73 s. (98 162 znaků)
dc.format.extent 1667395
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní prostředí cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject public relations cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Corporate environment en
dc.subject corporate identity en
dc.subject public relations en
dc.subject telemarketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject marketing research en
dc.title Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.
dc.title.alternative The Measuring of an Employee Satisfaction Komerční banky, a.s. (Commercial Bank, a.s.)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The theoretical part consists of several chapters, focusing on corporate environment. There is mentioned corporate identity, internal public relations, the chapter on functioning but also incorrect public relations. Theoretical method in telemarketing and personal selling, comparisons, but also types of people that are in this contact with clients or customers encounter. The theoretical part is found and theory of marketing research, which will then be featured in the practical part. This part will be accompanied by the methodology of work. The practical part consists mainly of analyzing the survey, which was carried out in Commercial Bank as. The practical part focuses on introductory information about CB analysis and preparation of communication with clients, employees at the branch and call center. The result of this section is to evaluate employee satisfaction CB. The aim is to determine whether, and if so, how it differs satisfaction CB employees at the branch and call center. Dismantling techniques of communication with clients via call centers and in person at a bank advisor.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40517
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2015-04-23


Files in this item

Files Size Format View
píšťková_2015_dp.pdf 1.590Mb PDF View/Open
píšťková_2015_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
píšťková_2015_op.pdf 256.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account