Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vaňous, Radim
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:24Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:24Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34401
dc.description.abstract Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně" se zabývá problematikou vhodného zpracování protikuřáckého reklamního spotu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s marketingem obecně, jako je komunikační mix, vznik a vývoj a další. Dále také pojmy spojené se sociálním marketingem, jeho vývojem a stručná historie a kulturní předpoklady konzumace tabáku. Praktická část poté popisuje protikuřácké spoty, jejich realizátory. Výzkum prováděný autorem této práce v roce 2015 poté analyzuje tyto spoty a výsledky jsou zde interpretovány.
dc.format 55
dc.format.extent 2902961
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject protikuřácké kampaně cs
dc.subject focus group cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject kouření cs
dc.subject social marketing en
dc.subject anti-smoking campaigns en
dc.subject focus group en
dc.subject social advertising en
dc.subject smoking en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
dc.title.alternative Social Advertising Focusing for Anti-smoting Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "Social Advertising Focusing for Anti-smoking Campaigns" deals with the appropriate processing of anti-smoking commercial. The theoretical part explains the basic concepts associated with marketing in general. (communication mix, development and history of marketing etc.) There are also concepts related to social marketing (development, brief history and cultural assumption of tobacco consumption. The practical part describes anti-smoking commercials and their implementers. Research, conducted by the author of this work and realized in 2015, after analyzes these spots and the results are interpreted there.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40576
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
vaňous_2015_dp.pdf 2.768Mb PDF View/Open
vaňous_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
vaňous_2015_op.docx 120.8Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account