Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
Author: Krupicová, Hana
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotře-bitele se zaměřením na cílovou skupinu ve věku 50 let a více. Teoretická část stanoví teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a analyzuje nabídkový leták jako nástroj komunikace. Poslední část se věnuje populaci seniorů jako rostoucímu segmentu spotřebitele. Praktickou část prezentuje výzkum vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotřebi-telů 50+ žijících v malém a velkém městě, porovnání a analyzování případných rozdílů mezi jejich nákupním chováním. Následuje porovnání výsledků výzkumu realizovaného ve velkém městě s odstupem jednoho roku, hledání případných změn v nákupním chování seniorů. V závěru jsou analyzována data získaná kvantitativním výzkumem prostřednictvím osobního dotazování v prodejnách společnosti Kaufland, jsou vyvozeny závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34543
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krupicová_2015_dp.pdf 1.590Mb PDF View/Open
krupicová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
krupicová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account