Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Krupicová, Hana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:49Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:49Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34543
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotře-bitele se zaměřením na cílovou skupinu ve věku 50 let a více. Teoretická část stanoví teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a analyzuje nabídkový leták jako nástroj komunikace. Poslední část se věnuje populaci seniorů jako rostoucímu segmentu spotřebitele. Praktickou část prezentuje výzkum vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotřebi-telů 50+ žijících v malém a velkém městě, porovnání a analyzování případných rozdílů mezi jejich nákupním chováním. Následuje porovnání výsledků výzkumu realizovaného ve velkém městě s odstupem jednoho roku, hledání případných změn v nákupním chování seniorů. V závěru jsou analyzována data získaná kvantitativním výzkumem prostřednictvím osobního dotazování v prodejnách společnosti Kaufland, jsou vyvozeny závěry a doporučení.
dc.format 68 s. (88 200 znaků)
dc.format.extent 1667531
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject "černá skříňka" cs
dc.subject nabídkový leták cs
dc.subject senior cs
dc.subject demografie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject spotřebitel vyššího věku cs
dc.subject consumer en
dc.subject customer en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject "black box" en
dc.subject advertising leaflets en
dc.subject pensioner en
dc.subject demographics en
dc.subject communications en
dc.subject segmentation en
dc.subject older consumer en
dc.title Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
dc.title.alternative The Influence of Offering Leaflets to Senior´s Shopping Behavior
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis analyzes the impact of advertising leaflets on shopping behavior of consumer focusing on the target group of consumers aged fifty years and over. The theoretical part lays down basic principles connected with shopping behavior of customer, analyzes adver-tising leaflets as a medium of communication and describes forms of advertising leaflets. The last theoretical part deals with the elderly population, which represents growing seg-ment of consumers The practical part presents research on the influence of advertising leaflets on shopping behavior of consumers living in the small and large cities who are fifty years old and older. This research focuses on comparison and analysis of differences between their shopping behavior. The introduction of the research is then followed by a comparison of the results of research made at the beginning and at the end of one year and by a description of the changes in shopping behavior of older people. The final segment of practical part provides analysis of data obtained from the quantitative research, based on personal interviews in Kaufland, conclusion and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40767
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
krupicová_2015_dp.pdf 1.590Mb PDF View/Open
krupicová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
krupicová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account