The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd

Show full item record

No preview available
Title: The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd
Author: Nacházelová, Daniela
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. V závěru se autorka zamýšlí nad získanými informacemi a vyvozuje z nich příšlušné závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34546
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 40771


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nacházelová_2015_dp.pdf 10.46Mb PDF View/Open
nacházelová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
nacházelová_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account