Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945

Show full item record

No preview available
Title: Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
Author: Strnadel, Zdeněk
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní a propagační praxí velkých firem
URI: http://hdl.handle.net/10563/34557
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: Fx 40784


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
strnadel_2015_dp.pdf 22.42Mb PDF View/Open
strnadel_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
strnadel_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account