Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Strnadel, Zdeněk
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34557
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní a propagační praxí velkých firem
dc.format 66
dc.format.extent 23517578
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Baťa cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject diapozitiv cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject reklamní film cs
dc.subject inzerát cs
dc.subject plakát cs
dc.subject poutač cs
dc.subject hesílko cs
dc.subject billboard cs
dc.subject Bata en
dc.subject communication mix en
dc.subject slide en
dc.subject internal communication en
dc.subject advertising movie en
dc.subject advertisement en
dc.subject poster en
dc.subject wobbler en
dc.subject shelfstopper en
dc.subject billboard en
dc.title Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
dc.title.alternative The Innovation in Advertising and the Propagation in the Baťa Company between 1920 - 1945
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated Aim of this bachelor thesis is to describe the czech advertising and propagation standards from 1920 to 1945 with a particular focus on the development of advertising and propagation within Baťa´s business empire in the theoretical part. Practical part consists of scrutinizing the particular tools of Baťa communication mix and identifying the innovative parts of the mix, comparing these to the propagation standards of the big companies at present.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40784
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
strnadel_2015_dp.pdf 22.42Mb PDF View/Open
strnadel_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
strnadel_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account