Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014

Show full item record

No preview available
Title: Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014
Author: Vančura, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato práce se v teoretické části zabývá problematikou eventů jako nástroje komunikačního mixu. Analyzuje možnosti využití eventů za účelem splnění obchodních cílů, nebo za účelem interní komunikace společností. Práce se zaměřuje především na sponzorství akcí a mediální partnerství. Tyto dvě věci jsou nedílnou a nezbytnou součástí při pořádání větších veřejných akcí. V praktické části poté popsanou teorii ukazuje na příkladu a podrobné analýze akce Vino-braní na Grébovce 2014. Analyzovány jsou všechny mediální a sponzorské plnění dané akce. Analyzován je také obsah daných plnění, spokojenost s akcí, návštěvnost a zpětná vazba od mediálních partnerů. Výstupem je hodnocení celé akce a to zejména z pohledu mediálních partnerů a sponzorů spolu s návštěvníky. Na závěr je doporučeno zlepšení nebo prohloubení jednotlivých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34562
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 40791


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vančura_2015_dp.pdf 1.805Mb PDF View/Open
vančura_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
vančura_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account