Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

Show full item record

No preview available
Title: Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Author: Šindlářová, Lucie
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní letecké společnosti. Metodou komparativní analýzy je hodnocena efektivita jejich komunikace na sociálních sítích. V projektové části je následně představena komunikační strategie, která využívá zjištěných nedostatků coby příležitostí ke zlepšení, a zároveň se volně inspiruje některými aktivitami na sociálních sítích konkurenčních aerolinek s ohledem na reálné možnosti Českých aerolinií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34612
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40865


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šindlářová_2015_dp.pdf 3.027Mb PDF View/Open
šindlářová_2015_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
šindlářová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account