Vliv komunikovaného tématu na image Ostravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komunikovaného tématu na image Ostravy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv komunikovaného tématu na image Ostravy
Author: Vojkovská, Andrea
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikací tématu životního prostředí městem Ostravou. Jedná se o oblast, která je médii dlouhodobě prezentována. Jejich výstupy jsou většinou neutrální, případně negativní, je proto pravděpodobné, že mají na image města nezanedbatelný vliv. Dá se říci, že média v podstatě utvářejí názor veřejnosti na jednotlivá společenská témata. Teoretická část se zaměřuje na image obecně, image města, městský marketing, marketingový mix města, komunikaci, komunikaci s veřejností a kvantitativní průzkum. Praktická část se věnuje analýze primárních dat z vlastního průzkumu se sekundárními daty z analýz, které si k tématu nechalo již dříve zpracovat město Ostrava. K přípravě podkladů pro projektovou část byly využity také údaje z mediálních analýz a PR města k tématice životního prostředí. Do projektové části se promítla zanalyzovaná data, která posloužila k přípravě plánu komunikačních aktivit města pro zimní sezónu 2015/2016. Obsahuje návrh médií a produktů pro komunikaci Ostravy s jednotlivými cílovými skupinami obyvatel města.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34614
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40869


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vojkovská_2015_dp.pdf 9.982Mb PDF View/Open
vojkovská_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
vojkovská_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account