Marketingová strategie penzionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie penzionu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie penzionu
Author: Křikava, Martin
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii v cestovním ruchu. Jejím cílem je na základě teoretických východisek, provedených analýz a průzkumu zákaznické spokojenosti navrhnout marketingovou strategii pro konkrétní rodinný penzion tak, aby lépe obstál v konkurenčním prostředí. Práce zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu. Využity jsou analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, přímé konkurence, SWOT a kvantitativní výzkum. Projektová část práce obsahuje návrhy marketingové strategie a konkrétních opatření, které by měly vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a zájmu potenciálních zákazníků o služby zkoumaného penzionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34621
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40902


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křikava_2015_dp.pdf 2.927Mb PDF View/Open
křikava_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
křikava_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account