Projekt optimalizace CRM ve firmě OK - Puls, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace CRM ve firmě OK - Puls, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Glombová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:47:41Z
dc.date.available 2017-05-04T23:00:32Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3496
dc.description.abstract Teoretická část je zaměřena na CRM jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Výcho-diskem pro projektovou část diplomové práce je nejen analýza trhu a analýza finančního řízení firmy, ale především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve firmě. Na základě těchto analýz je firma schopna určit zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kte-rými disponuje nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto firmu velice pod-statné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace, který je zaměřen na tvorbu nových webových stránek firmy. cs
dc.format 108 s., 55 s. příloh cs
dc.format.extent 2349065 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
dc.subject CRM cs
dc.subject implementace cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject projekt cs
dc.subject CRM Metod en
dc.subject implementation en
dc.subject application en
dc.subject optimalization en
dc.subject project en
dc.title Projekt optimalizace CRM ve firmě OK - Puls, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of optimalization in the company OK - Puls, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Polách, Jiří
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated The theoretical part is dealing on CRM method; and its implementation, application and optimalization. The project background is supported by market analysis and financial analysis of the company; but also by the most important internal analysis of customer rela-tionship management. Based on these analyses is company able to estimate its capability to cope with competition by using its current resources and even reconsider some changes or improvement in its corporate strategy. It is very significant for the company to build and manage an excellent customer relationship and that is the reason why at the end of my the-sis I am setting up a project of optimalization, focused on the creation of new corporate web pages. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5589
dc.date.assigned 2007-03-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
glombová_2007_dp.pdfBlocked 2.240Mb PDF View/Open
glombová_2007_vp.pdf 499.3Kb PDF View/Open
glombová_2007_op.pdf 78.38Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account