Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

Show full item record

No preview available
Title: Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR
Author: Zapletalová, Šárka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tématem diplomové práce je Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na český trh. Cílem je navrhnout komunikační aktivity tak, aby co nejlépe podpořily vstup na trh. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány postupy a zásady při zavádění nové značky výrobku na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena analýza firmy GASTON, spol. s r.o., značky těstovin Pagani, a postavení konkurence. V projektové části je zpracován projekt komunikačních aktivit pro tento výrobek a následně výběr a zhodnocení nejlepší varianty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/350
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2006_dp.pdfBlocked 1.385Mb PDF
zapletalová_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account