Marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s.
Author: Faltejsková, Gabriela
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: V předmětu diplomové práce řeším marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s. Práci jsem rozčlenila do třech částí: teoretickou, praktickou a projektovou. V první části popisuji teoretická východiska, tedy základní marketingové pojmy, které se vztahují k dané tématice a následující praktické části. V praktické části charakterizuji marketingovou situační analýzu firmy. Na provedené syntézy poznatků a závěrů marketingových analýz navazuji návrhy na řešení a opatření a doporučení marketingových aktivit pro firmu FOMEI, a.s., které slouží jako podklad pro řešení realizovatelného projektu řešeného problému, tedy marketingového plánu. V závěrečné projektové části inovuji cíle společnosti pro tento plán, navrhuji strategie intenzivního marketingu v oblasti fota. Jako součást tohoto návrhu jsem vypracovala akční program společnosti. Závěrem jsem vypracovala prohlášení o zisku a ztrátě firmy a doporučila jsem způsob ověření efektivnosti navrhovaného marketingového plánu ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35332
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 423


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account