Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček
Author: Pecková, Marcela
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Cílem mé diplomové práce je analýza současného stavu komunikace a prezentace značky Beerberry a následné sestavení návrhu projektu komunikační strategie pro zavedení tohoto nápoje - pivo s příchutí - na český trh. Mezi mé hlavní cíle patří: vzbudit pozornost u zákazníků, zvědavost ochutnat tento nápoj, rozšířit povědomí o výrobku na trhu a vyvolat u zákazníka touhu si výrobek vyzkoušet. Důležité je stanovit správný cílový segment a prostředky, které tento segment osloví. Tyto informace a mnohé další mi poskytne marketingový výzkum, konkrétně forma focus group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35346
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account