Personální marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Personální marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taťák, Vlastimil
dc.contributor.author Slámová, Miroslava
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35355
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je vymezení pojmu personálního marketingu a nástrojů marketingové komunikace využívaných personálně poradenskými společnostmi. Důraz je kladen na také na význam budování vztahů se zákazníky a současné trendy převládající v oblasti personalistiky. Podrobněji je popsán proces výběru zaměstnanců. Druhá část se týká charakteristiky společnosti Kienbaum und Partner, pro kterou je tato práce zpracovávána a problematiky využívání vybraných marketingových nástrojů touto společností. Volba těchto nástrojů je porovnána s marketingovou komunikací ostatních personálně poradenských společností, vybraných podle přesně zvolených kritérií. Informace byly získány prostřednictvím marketingového výzkumu. Závěr práce tvoří doporučení optimálního využití nástrojů marketingové komunikace.
dc.format 87
dc.format.extent 500591
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Personální marketing cs
dc.subject Poradenské společnosti cs
dc.subject Průzkum cs
dc.subject Prodej cs
dc.subject marketing cs
dc.subject personal marketing en
dc.subject consultancy companies en
dc.subject survey en
dc.subject sale en
dc.subject marketing en
dc.title Personální marketing
dc.title.alternative Personal Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated The subject of this master thesis is determination of defining personal marketing and tools of marketing communication. Emphasized is also the importance of building relationship with clients and present trends dominanting in the field of personnel. In detail is described the process of employees selection. On the other hand there is a charecterization of the company Kienbaum und Partner, which is this work done for, and problems of using the chosen marketing tools by this company. Choice of these tools is compared with the marketing communication with other personnel consultancy companies that were chosen by punctually elected criterions. The inputs were gained based on marketing research. Conclusion of work creates recommendation for the optimal use of the marketing communication tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 448
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account