Analýza vývoje prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vývoje prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost |
Author: |
Čuřík, Jaroslav
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Autor v této práci analyzuje vývoj prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost. Práce se zabývá především vývojem prodeje v roce 2004. Teoretická část se věnuje marketingu a specifikům mediálního trhu. Analýza potvrzuje stanovené pracovní hypotézy: 1. Prodaný náklad klesá, protože se deník nevyprofiloval jako okresní deník v každém z okresů kraje, nevyužívá plně volné mezery na regionálním mediálním trhu. 2. Prodaný náklad klesá, protože Rovnost ustrnula ve svém vývoji ať už obsahu či grafiky a oslovuje tak pouze své tradiční čtenáře ve vyšším věku. Závěrečná část obsahuje projekt na zvýšení prodeje Rovnosti. Ten zahrnuje především nutné změny v redakci, obsahové a grafické změny listu, ale také návrh na masivní reklamní kampaň vedenou za účelem posílení image značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35372
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
468
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account