Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu
Author: Komín, Bohuslav
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval, jak fungují stávající způsoby PR a na základě známých výzkumů jak fungují další druhy marketingové komunikace firmy. S tím souviselo i zjištění zpětné vazby a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP TRONIC Zlín. Toto bylo určeno na základě obchodních výsledků, neboť HP TRONIC Zlín je především obchodní firmou. Na základě získaných informací jsem pak navrhl střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín v marketingovém mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35388
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 485


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account