Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Komín, Bohuslav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:13Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:13Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35388
dc.description.abstract Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval, jak fungují stávající způsoby PR a na základě známých výzkumů jak fungují další druhy marketingové komunikace firmy. S tím souviselo i zjištění zpětné vazby a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP TRONIC Zlín. Toto bylo určeno na základě obchodních výsledků, neboť HP TRONIC Zlín je především obchodní firmou. Na základě získaných informací jsem pak navrhl střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín v marketingovém mixu.
dc.format 82 s., 11 s obr. příloh.
dc.format.extent 1395567
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject obchod cs
dc.subject HP TRONIC cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject public relations en
dc.subject trade en
dc.subject communications en
dc.subject marketing en
dc.subject HP TRONIC en
dc.title Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu
dc.title.alternative Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-08-30
dc.description.abstract-translated In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing public relations and function ohters part of marketing communicatins in terms data of known market research. I elicit retroaction from communications and monitoring efectivity communications. It assess from trading income, because HP TRONIC is mostly business firm. I check in informations prepare medium term plan public relations group HP TRONIC.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 485
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-08-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account