Nahota a erotické motivy v české reklamě od r. 1990

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nahota a erotické motivy v české reklamě od r. 1990

Show full item record

No preview available
Title: Nahota a erotické motivy v české reklamě od r. 1990
Author: Dubová, Lucie
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce zachycuje postavu muže a ženy v době socialismu, jak lidé v té době přistupovali k samotnému tématu sexu. Jaký vliv měl režim na chování lidí a líčí reklamu samotnou. Zachycuje erotiku a nahotu v dnešní reklamě. Jak chápou cílové skupiny postavu muže a ženy v reklamě, jejich charakteristiky, charaktery. Ukazuje erotiku a nahotu v jednotlivých médiích a líčí i pohled z hlediska sexismu, genderu, rovnosti pohlaví či diskriminace. V analytické části pak zobrazuje názor veřejnosti na tématiku erotiky a nahoty v dnešní reklamě. Analýza dále zkoumá, zda veřejnost erotiku v reklamě chápe jako delikt nebo jako vkusnou součást reklamy, zda jim vadí či imponuje a jestli by se mělo tohle téma v naší reklamě více omezovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35422
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account