Budování značky v segmentu minerálních vod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky v segmentu minerálních vod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Hvozdecký, Lukáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:20Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35424
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je podat přehled o možnostech a způsobech budování značky se zaměřením na minerální vody. V první části je popsána teorie brand buildingu s akcentem na osobnost značky a její positioning, praktická část informuje o situaci na českém trhu minerálních vod. Rozděluje jeho nejdůležitější subjekty z hlediska ekonomického a podle komunikačních aktivit a přístupů k budování značky. Závěrečná část se blíže věnuje komunikaci značky Korunní.
dc.format 45 s., 5 s. obr. příloh
dc.format.extent 551427
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
dc.subject Značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject minerální vody cs
dc.subject positioning cs
dc.subject brand essence cs
dc.subject Korunní cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand building en
dc.subject mineral waters en
dc.subject positioning en
dc.subject brand essence en
dc.subject Korunni en
dc.title Budování značky v segmentu minerálních vod
dc.title.alternative The mineral waters brand building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-27
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to render summary of options and methods used in mineral water brand building. The first part is about brand building theory stressed on brand personality and its positioning, the practical part informs about the situation on Czech mineral waters´ market. It splits its most important subjects from economical point of view than according to the communication activities and the access to brand building. The final part attend to the communication of the Korunní brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 522
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account