Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu

Show full item record

No preview available
Title: Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu
Author: Krutiš, Michal
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové nabízí další možnosti jak e-shop propagovat a přivádět na něj nové zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35436
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 535


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account