Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Krutiš, Michal
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:23Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35436
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové nabízí další možnosti jak e-shop propagovat a přivádět na něj nové zákazníky.
dc.format 60 s., 1 s. obr. příloh
dc.format.extent 805420
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
dc.subject internet cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject PPC cs
dc.subject kontextová reklama cs
dc.subject bannery cs
dc.subject AdWords cs
dc.subject Google cs
dc.subject vyhledávače cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject internet en
dc.subject internet advertisement en
dc.subject PPC en
dc.subject contextual advertisement en
dc.subject banner en
dc.subject AdWords en
dc.subject Google en
dc.subject search engine en
dc.subject online advertisement en
dc.title Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu
dc.title.alternative Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises This Bachelor's work analyses possible forms of Internet advertisment on the Czech Internet and indicates their use for small and middle entrepreneurs. It also describes the new trends in on-line advertisement, for instance the application of search engines in PPC campaigns. The target is to refer to the efficiency of the Internet advertisement and its simple usage in small entrepreneurs. The Analytic part deals with the advertisement of laptop dealer while the Suggestive part offers further possibilities of how to publicize the e-shop and attract new customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 535
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account