Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu

Show full item record

No preview available
Title: Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu
Author: Hroch, František
Advisor: Kulhánek, Ivan
Abstract: Bakalářská práce popisuje segment podnikových zákazníků Českého Telecomu. Podrobněji se věnuje podnikovým subsegmentům - zákaznickým boxům, které byly vytvořeny v projektu Target marketing. Dále popisuje nejdůležitější podlinkové komunikační aktivity na zákazníky podnikového segmentu, převážně z roku 2004. Pozornost je věnována produktovým directmailům, přílohám k vyúčtování za telekomunikační služby a produktovým listům ke službám, které jsou cíleny do podnikového segmentu. V návaznosti na kritické zhodnocení těchto podlinkových komunikačních aktivit je v závěru práce potvrzena hypotéza o větší efektivnosti komunikace, která je založena na specifických potřebách jednotlivých zákaznických boxů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35460
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 564


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account