Využití tzv. microsites v marketingovém mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití tzv. microsites v marketingovém mixu

Show full item record

No preview available
Title: Využití tzv. microsites v marketingovém mixu
Author: Hlivka, Michal
Advisor: Kořínek, David
Abstract: Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí této práce je také případová studie s podrobným popisem projektu a srovnání finanční náročnosti mikrostránky s jinými druhy komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35589
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 06.05.2007
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 731


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account