Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování
Author: Drásalová, Veronika
Advisor: Liška, Jaroslav
Abstract: Tato diplomová práce se snaží podat čtenáři teoretický i praktický obrázek o možnostech využití marketingového mixu v podnicích společného stravování. V první, teoretické části, pojednává o marketingu služeb a pohostinství obecně. Ve druhé části je proveden průzkum trhu, který zjišťuje požadavky a preference zákazníků podniků společného stravování. Tyto výsledky jsou poté konfrontovány se skutečným stavem, který byl analyzován v pěti spolupracujících podnicích. V závěru jsou vypracována určitá doporučení těmto podnikům, jejichž zavedení by mělo vést ke zvýšení návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35781
Date: 2004-03-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav potravinářského inženýrství a chemie
Discipline: Ekonomika a hygiena výživy
Grade for thesis and defense: A 957


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account