Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kocourková, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35823
dc.description.abstract Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů v členění na zvláštnosti spotřebního trhu a zvláštnosti průmyslového trhu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zákazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát v na trhu.
dc.format 84 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 1027224
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject postavení marketingu ve firmě cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject veletrhy a výstavy cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject potenciální zákazníci cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject position of marketing in the company en
dc.subject marketing tools en
dc.subject comunication mix en
dc.subject trade fair and small show en
dc.subject competitive strenght en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject potential customer en
dc.subject target market en
dc.title Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o
dc.title.alternative The project of improvement of marketing tools for incease competetive MBG Ltd
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated This work deals with position of marketing in business process. A first part is focused on description of marketing mix (4Ps) used on customer market and industrial trade. Marketing situation analysis is included in it and underlie for second part of the work. To identify main factors of success of company, to analyse contemporary position on the market and among competitors a others, it was the main task of my work. I found out useful in the analysis that effectively market segmentation is very important for company activities. If the product is effectively segmented a company will be able to promote the right products to reach the place where the consumer are. I was trying to find new advertising medium to keep a target market and how these promote tools should be used for long-term ability to stand up on competitive market.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1000
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account