Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.
Author: Michutová, Edita
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v oblasti vnitřního public relations, kde doporučuji vytvořit tiskovinu pro zaměstnance. V oblasti reklamy je to inzerát ve Zlatých stránkách s použitím barvy či častější inzerce v oborových časopisech. Další doporučení směřuje k využití nabízených prostor na zámku města Bystřice pod Hostýnem a umístit zde stálou expozici firemní produkce. Projekt obsahuje rozpočet nákladů na komunikační aktivity, harmonogram prací a možná rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35843
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1020


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account