Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu
Author: Urbánková, Blanka
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně náročné prezentace knihy. Úvodní část obecně charakterizuje knižní trh, následující kapitoly analyzují praktickou činnost českých nakladatelů. V realizační části je uvedeno sondážní šetření, které se zabývá prvky s rozhodujícím vlivem při nákupním rozhodování zákazníka. V závěru je zpracován návrh na realizaci marketingové komunikace na podporu prodejnosti knižního titulu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/361
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
urbánková_2006_dp.pdfBlocked 692.0Kb PDF
urbánková_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
urbánková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account