Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Urbánková, Blanka
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:47:52Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:23Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/361
dc.description.abstract MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně náročné prezentace knihy. Úvodní část obecně charakterizuje knižní trh, následující kapitoly analyzují praktickou činnost českých nakladatelů. V realizační části je uvedeno sondážní šetření, které se zabývá prvky s rozhodujícím vlivem při nákupním rozhodování zákazníka. V závěru je zpracován návrh na realizaci marketingové komunikace na podporu prodejnosti knižního titulu. cs
dc.format 82 s., 15 s. příloh cs
dc.format.extent 708618 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
dc.subject knižní trh cs
dc.subject nakladatelství cs
dc.subject prezentace knihy cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový propagační mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject podpora prodejnosti cs
dc.subject realizace cs
dc.subject Book marketing en
dc.subject publisher en
dc.subject presentation of book en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing promotional mix en
dc.subject sale support en
dc.subject realization en
dc.title Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu cs
dc.title.alternative Publishing marketing communications to support selling of book title en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated There are almost four thousand publishers in The Czech Republic. Surprisingly, majority of them don't feel any financial shortage, but many of them don't even take advantage of the all possibilities, offered to them for the presentation of each and every published title of the marketing communications. Based on this reason, each work is focused to search for the most effective and the least financial presentation of the published book. The introduction depicts the book market; the following chapters are analyzing the practical work of Czech publishers. In the middle (practical) section there is an inquiry research, explaining most important factors influencing customer's decision to buy the book. In the conclusion, there is a suggestion of how the marketing communication supports selling of each title. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2802
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
urbánková_2006_dp.pdfBlocked 692.0Kb PDF View/Open
urbánková_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
urbánková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account