Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Křižková, Lucie
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:55Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:55Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36182
dc.description.abstract Tato práce se zabývá nezbytnými kroky, které musí hotel Krystal učinit při zavádění systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000. Systém řízení jakosti je zaveden na základě strategického rozhodnutí organizace a musí být podporován především vedením organizace. V prvé řadě je vypracována příručka jakosti, která zahrnuje orientaci na procesní přístup a postupy vytvořené pro systém řízení jakosti v hotelu Krystal. Dalším bodem je zpracování vlastního průzkumu spokojenosti a požadavků zákazníků a navržení možností pro zlepšování do budoucnosti.
dc.format 92 s., 13 s. příloh
dc.format.extent 705025
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kvalita cs
dc.subject QMS cs
dc.subject ISO 9001:2000 cs
dc.subject procesy cs
dc.subject příručka jakosti cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject neustálé zlepšování cs
dc.subject quality en
dc.subject QMS en
dc.subject ISO 9001:2000 en
dc.subject processes en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject continuous improvement en
dc.title Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000
dc.title.alternative Project of the arrangements of Hotel Krystal for the adoption of the Quality Management System in accordance with the International Standard ISO 9001:2000
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juřičková, Eva
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the arrangements which must be done for the adoption of a quality management system according to the International Standard ISO 9001:2000 in Hotel Krystal. The adoption of a quality management system is a strategic decision and must be supported by the top management of the organization. At first a quality manual which includes process-based quality management system ("process approach") is made and the documentation is established for the quality management system. A research of the customer satisfaction and requirements is realized and the possibilities for the improvement are proposed as well.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1437
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account