Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava
Author: Machalová, Martina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská diplomová práce popisuje a analyzuje marketingovou činnost chemického výrobního družstva Důbrava. Obsahem této práce ovšem není celková marketingová strategie, ale zaměření se na analýzu marketingového mixu. Podklad a teoretická východiska pro analýzu marketingového mixu CHVD Důbrava tvoří literární rešerše zaměřená na problematiku marketingových činností s důrazem na marketingový mix. Praktická část práce se poté zabývá výrobkovou analýzou družstva, hodnotí současné výrobky, jejich kvalitu, značku a také vývoj nových výrobků. V neposlední řadě je práce zaměřena na cenovou politiku družstva, nástroje a formy propagace, ale i na distribuční systém družstva, analýzu distribučních cest, odběratelů a dodavatelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36394
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 1680


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account