Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

Show full item record

No preview available
Title: Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka
Author: Kostková, Petra
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník – firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet si jejich zájem tak, aby se ze zájemce stal věrný zákazník a šiřitel pozitivní reklamy. Pro potencionální čtenáře této práce doporučuji nahlédnout do analytické části, kde mohou nalézt popis současného stavu využívání telemarketingu v Překladatelské agentuře Zelenka jako jedné z metod direct marketingu. Díky tomu, že se neustále rozvíjí a nalézá další cesty k přímému oslovení potencionálních zákazníků, získává agentura prakticky stálou konkurenční výhodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36409
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 1702


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account