Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Kostková, Petra
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:22Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:22Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36409
dc.description.abstract Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník – firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet si jejich zájem tak, aby se ze zájemce stal věrný zákazník a šiřitel pozitivní reklamy. Pro potencionální čtenáře této práce doporučuji nahlédnout do analytické části, kde mohou nalézt popis současného stavu využívání telemarketingu v Překladatelské agentuře Zelenka jako jedné z metod direct marketingu. Díky tomu, že se neustále rozvíjí a nalézá další cesty k přímému oslovení potencionálních zákazníků, získává agentura prakticky stálou konkurenční výhodu.
dc.format 50
dc.format.extent 387995
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject direct mail cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject direct marketing en
dc.subject telemarketing en
dc.subject direct mail en
dc.title Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka
dc.title.alternative The analysis of direct marketing in translation Agency Zelenka
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Švarcová, Jena
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated Current practice in the area of marketing communications is that people worldwide have abandoned massive and anonymous advertising campaigns. Programmes of customer’s care (CRM), creating the relationship with customer and company, become prominent. For this trend more preferable communication method than direct marketing doesn’t exist. Its main aim (compared to rest forms of promotion) is to invoke the direct dialog with customers and preserve their interest so that the interested person becomes a faithful customer and propagator of positive advertising. For potential readers of this work, I recommend to look in an analytical part. In this part they can find the description of present state of using the telemarketing in Translation agency Zelenka as one of methods direct marketing. Thanks to development and finding new ways to direct addressing of potential customers Agency has been virtually obtaining steady competitive advantage.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1702
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account