Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Křížová, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:30Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:30Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36472
dc.description.abstract Customer Relationship Management (CRM) je významným pojem v oblasti podnikání již od pradávna. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je stále považován za alfu a omegu trhu a pokud mu není věnována dostatečná pozornost, ztrácí zájem o koupi a od společnosti odchází. Proto by každá společnost, která chce uspět na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Zkoumanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Petruzalek s. r. o.
dc.format 69 s.
dc.format.extent 640098
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject spokojený zákazník cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject a customer en
dc.subject segmentation of the customers en
dc.subject a satisfied customer en
dc.subject marketing en
dc.title Využití CRM jako konkurenční výhody firmy Petruzalek
dc.title.alternative Use of CRM as a competitive advantage of the company Petruzalek Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Koula, Tomáš
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated Customer Relationship Management is very important term in business since time immemorial. Communication with customers wouldn’t be missed in well prospering and well running company of the 21.century. The customer is still considered to be a foundation stone of a market and when the company doesn’t take care of him in attention, he loses interest in buying products and leaves the company. The company that wants to succeed in business should CRM use. I cooperated with Petruzalek Ltd.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1780
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account