Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Ondra, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:41Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:41Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36564
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá pojmy a procesy související s teorií strategického marketingu, strategickým řídícím procesem a strategickým marketingovým procesem včet-ně metod marketingové situační analýzy. Praktická část práce obsahuje analýzu konku-renčního prostředí firmy Arno na trhu s obuví a textilem v ČR včetně vývoje a změn, které nastaly po vstupu ČR do EU. Závěry analýzy jsou východiskem pro projekt, jehož cílem je stanovení konkurenční strategie firmy Arno. Obsahem projektu je realizace jednotlivých aktivit marketingového plánu na základě stanovené konkurenční strategie.
dc.format 71
dc.format.extent 3538525
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject strategický řídící proces cs
dc.subject strategický marketingový proces cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject analýza konkurenčního prostředí cs
dc.subject stanovení konkurenční strategie cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategic marketing en
dc.subject strategic management process en
dc.subject marketing situational analysis en
dc.subject analysis of competitive enviroment en
dc.subject boot-and-shoe and textile industry market en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject marketing plan and realization en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie
dc.title.alternative Definition of competitive strategy of the ARNO company in connection with accession of Czech Republic to European Union
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štěpaník, Lubomír
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated Theoretical part of the diploma thesis concerns with notions and processes related to the theory of strategic marketing, strategic management process and strategic marketing proc-ess including methods of marketing situational analysis. Practical part of the thesis contains analysis of competitive environment surrounding the Arno Company in the boot-and-shoe and textile industry market in the Czech Republic including trends and changes related with join of the Czech Republic to European Union. Conclusions of the analysis are start-ing point for the project. Its objective is determination of competitive strategy of the Arno Company. The project contains marketing plan and realization of its activities according to selected competitive strategy of the company.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1879
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account