Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku

Show full item record

No preview available
Title: Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku
Author: Gábor, Peter
Advisor: Glogar, Alois
Abstract: Diplomová práce je na tému : Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku HOPE. Jejím obsahem je koordinace podnikových činností ve vztahu k podnikovému plánování s důrazem úkolů marketingu v podniku. Práce má tři části : teoretický model procesu plánování, analýza procesu plánování podniku, projekt – návrh soustavy podnikového plánování.. Marketing nesmí být chápan pouze jako propagace a výzkum trhu. Moderní podniky řídí své činnosti tak, aby zabezpečovali své cíle uspokojováním potřeb svých zákazníků. Efektivní marketingový plánovací systém je podporou k dosažení a podpoře konkurenční výhody podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36602
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 1918


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account