Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Gábor, Peter
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:46Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:46Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36602
dc.description.abstract Diplomová práce je na tému : Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku HOPE. Jejím obsahem je koordinace podnikových činností ve vztahu k podnikovému plánování s důrazem úkolů marketingu v podniku. Práce má tři části : teoretický model procesu plánování, analýza procesu plánování podniku, projekt – návrh soustavy podnikového plánování.. Marketing nesmí být chápan pouze jako propagace a výzkum trhu. Moderní podniky řídí své činnosti tak, aby zabezpečovali své cíle uspokojováním potřeb svých zákazníků. Efektivní marketingový plánovací systém je podporou k dosažení a podpoře konkurenční výhody podniku.
dc.format 91
dc.format.extent 1398369
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Kľúčové slová: algoritmus tvorby plánov cs
dc.subject analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject druhy plánov cs
dc.subject hodnotenie variantov cs
dc.subject proces tvorby plánov cs
dc.subject kontrola plánov cs
dc.subject plánovanie cs
dc.subject riadenie cs
dc.subject HOPE s.r.o cs
dc.subject algorithm of strategy plan en
dc.subject analysis en
dc.subject benchmark en
dc.subject kinds of plan en
dc.subject assessment en
dc.subject rating of variant en
dc.subject process of planing en
dc.subject supervision en
dc.subject check of plan en
dc.subject planning en
dc.subject management en
dc.title Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku
dc.title.alternative Position of the marketing planning in the business management process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated My extended essay has been written to following topic: Proposal of the marketing planning system. I tis about coordination all activities around company´s global with emphasis on marketing in the firm. The essay has three parts: teoretic model of marketing planning, analysis of the firm´s planning system, project – the proposal of the planning system. Marketing is not only advertising and publicity asi t often represented in minds of many managers. Modern companies plan and coordinate all activities around the primary goals of satisfying customer needs. Efective marketing planning system help to attain and sustain a competitive advantage and achieve company objectives over time.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1918
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account