Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

Show full item record

No preview available
Title: Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova
Author: Navrátil, Petr
Advisor:
Abstract: Práce se zabývá problematikou návrhu modelu městského marketingu jako konceptu strategického rozvoje města Kyjova. Navrhovaný model vychází z analýzy současného stavu rozvoje na základě vlastního dotazníkového šetření a průzkumu a akcentuje realizaci projektů v prioritních oblastech. K jeho vyhodnocení byla použita metoda SWOT analýzy, která byla účinným nástrojem při objektivizaci silných a slabých stránek řešeného problému, a při formulaci souboru doporučení a východisek pro návrh výsledného modelu městského marketingu v Kyjově.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36662
Date: 2005-02-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 2038


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account