Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.
Author: Šimčík, Zdeněk
Advisor:
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současné situace na trhu nábytku se zaměřením na firmu Kovonax s. r. o. a vytvoření návrhu marketingové strategie a praktických doporučení pro posílení pozice firmy. První kapitola je věnována teoretickým východiskům marketingu a problematiky marketingové strategie, základním pojmům a použitým metodám. V dalších kapitolách je teoretický základ aplikován na analyzovanou firmu. Nejprve je představena firma Kovonex spol. s r. o., její vývoj od založení až po současnost. Dále nastiňuji vnitřní situaci firmy, její poslání a cíle. Po poznání a analýze jednotlivých aspektů mikroprostředí i makroprostředí, analýze odvětví i stávajícího marketingového mixu firmy ve třetí kapitole, jsem sestavil SWOT analýzu pro celkové hodnocení firmy. Na základě těchto poznatků jsem se pokusil o navržení marketingové strategie firmy. Poslední kapitola obsahuje závěry mé bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36669
Date: 2005-02-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 2045


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account