Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.author Šimčík, Zdeněk
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36669
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současné situace na trhu nábytku se zaměřením na firmu Kovonax s. r. o. a vytvoření návrhu marketingové strategie a praktických doporučení pro posílení pozice firmy. První kapitola je věnována teoretickým východiskům marketingu a problematiky marketingové strategie, základním pojmům a použitým metodám. V dalších kapitolách je teoretický základ aplikován na analyzovanou firmu. Nejprve je představena firma Kovonex spol. s r. o., její vývoj od založení až po současnost. Dále nastiňuji vnitřní situaci firmy, její poslání a cíle. Po poznání a analýze jednotlivých aspektů mikroprostředí i makroprostředí, analýze odvětví i stávajícího marketingového mixu firmy ve třetí kapitole, jsem sestavil SWOT analýzu pro celkové hodnocení firmy. Na základě těchto poznatků jsem se pokusil o navržení marketingové strategie firmy. Poslední kapitola obsahuje závěry mé bakalářské práce.
dc.format 68 s.
dc.format.extent 651559
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Cíl cs
dc.subject strategie cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject cena cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject Target en
dc.subject strategy en
dc.subject customer en
dc.subject price en
dc.subject product en
dc.subject competition en
dc.subject distribution en
dc.title Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.
dc.title.alternative Marketing strategy of firm KOVONAX Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated The goal of my baccalary work is evaluation of present position on furniture market with view to firm Kovonax and creating a proposal of marketing strategy and practical referencies for company consolidation. First chapter is talking about teoretical management resources and marketing strategy problematic, basic concepts and used methods. Next chapter talk about theoretical basic applied to analyzed company. First of all the company Kovonax is introduced, its development since establishment up to the present. Further on I talk about inner company situation, its mission and goals. In a third part, after understanding and analyze each aspects of a mikro and makro environment, branch analyze and branch analyze and also present company marketing mix, I have created SWOT analyze for company overall assessment. Upon these knowledges I have tried to design marketing strategy of this company. Last chapter contains findings of my baccalary work.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2045
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-03


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account