[NEOBHÁJENO] Komunikační plán firmy MealBox s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Komunikační plán firmy MealBox s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Studnička, Vít
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:29:56Z
dc.date.available 2016-11-20T23:29:56Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36790
dc.description.abstract Tato práce má za cíl vytvořit komunikační plán firmy MealBox s.r.o., která podniká na poli gastronomie a stravování. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části, která je věnována teorii, jsou přiblíženy pojmy marketingové řízení, marketingový průzkum trhu, komunikace a budování vztahu se zákazníky, marketingová komunikace a dále rozvedeny jejich jednotlivé části. Druhá část je věnována představení projektu a praktickým krokům, které společně vedou k vytvoření komunikačního plánu. Důraz je dán také na způsoby komunikace se zákazníky.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové řízení cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject Marketing management en
dc.subject advertising en
dc.subject customer relations en
dc.subject publicity en
dc.subject communication plan en
dc.subject market research en
dc.title [NEOBHÁJENO] Komunikační plán firmy MealBox s.r.o.
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Communication Plan of MEALBOX s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2015-09-08
dc.description.abstract-translated The main goal of this work is to create the communication plan of MealBox company which operates in the field of gastronomy and catering. Bachelor work is divided into two parts. The first part, which is devoted to theory, describes the concepts of marketing management, marketing market research, communications and building relationships with customers, marketing communications and further developed their individual parts. The second part is devoted to the presentation of the project and practical steps, which together create a communication plan. Emphasis is also given to means of communicating with customers.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41134
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2015-08-21
local.subject hotová jídla cs
local.subject ready-cooked meals en


Files in this item

Files Size Format View Description
studnička_2015_dp.pdf 1.384Mb PDF View/Open None
studnička_2015_op.pdf 711.0Kb PDF View/Open None
studnička_2015_vp.pdf 652.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account