Multimediální propagace společnost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Multimediální propagace společnost

Show full item record

No preview available
Title: Multimediální propagace společnost
Author: Janek, Miroslav
Advisor: Ševčík, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích. Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36816
Date: 2015-07-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janek_2015_dp.zip 442.7Mb Unknown View/Open None
janek_2015_op.pdf 558.6Kb PDF View/Open None
janek_2015_vp.pdf 593.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account