Zavádění prvků CRM ve firmě Mgr. Lumír Bednařík - Metal World

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavádění prvků CRM ve firmě Mgr. Lumír Bednařík - Metal World

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav cs
dc.contributor.author Ebergényiová, Zuzana cs
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:02:07Z
dc.date.available 2010-07-15T04:02:07Z
dc.date.issued 2007-05-18 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3703
dc.description.abstract Obsahem mé bakalářské práce je zpracování tématu zavedení CRM do firmy Mgr. Lumír Bednařík - Metalworld ČR a s ním spojené návrhy na implementaci. Teoretická část definuje CMR a podává náhled na jeho problematiku. Čtenáři také poskytuje informace o dané firmě. Analytická část seznamuje s tím, jak firma funguje v oblasti komunikace se zákazníky, na jaké bázi vztahy mezi firmou a zákazníky pracují a zaměřuje se na to jak obě tyto oblasti zlepšit. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 1106855 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject CRM cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject vzájemné vztahy cs
dc.subject databáze zákazníků cs
dc.subject kontakt cs
dc.subject CRM en
dc.subject communication en
dc.subject mutual relations en
dc.subject database of consumer en
dc.subject connection en
dc.title Zavádění prvků CRM ve firmě Mgr. Lumír Bednařík - Metal World cs
dc.title.alternative CRM implementation for Metal World, Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bednařík, Lumír cs
dc.date.accepted 2007-06-11 cs
dc.description.abstract-translated The main theme of my bachelor work is Implementation of CRM into METAL WORLD company and with it connected projects. Theoretical part defines CRM and sub-scribes its problems. You can find here main information about the copany. Analytical part shows communication with customers, the level of partnerships between company and her customers and focus to improvement of both sections. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6976
dc.date.assigned 2007-03-16 cs
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ebergényiová_2007_bp.pdfBlocked 1.055Mb PDF View/Open
ebergényiová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
ebergényiová_2007_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account