1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

Show full item record

No preview available
Title: 1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Author: Hověžáková, Ilona
Advisor: Babinec, Petr
Abstract: Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným produktem. Úvod práce seznamuje s reklamou z marketingového hlediska. Práce se dále rozvijí a popisuje celkový proces přípravy reklamy a práci reklamního režiséra.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37088
Date: 2015-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hověžáková_2016_dp.pdf 1.624Mb PDF View/Open None
hověžáková_2016_op.doc 112.5Kb Unknown View/Open None
hověžáková_2016_vp.doc 54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account