Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.
Author: Kovaříková, Eliška
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání pozice v dnešním silném konkurenčním prostředí. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty marketingové komunikace, marketingového mixu a výzkumu. Praktická část začíná charakteristikou firmy Würth, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou všech mar-ketingových aktivit, které firma využívá. Analýza je zakončena celkovým hodnocením používání jednotlivých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3711
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 6236


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovaříková_2007_bp.pdfBlocked 1.005Mb PDF
kovaříková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
kovaříková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account