Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan cs
dc.contributor.author Kovaříková, Eliška cs
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:04:02Z
dc.date.available 2010-07-15T04:04:02Z
dc.date.issued 2007-05-18 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3711
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání pozice v dnešním silném konkurenčním prostředí. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty marketingové komunikace, marketingového mixu a výzkumu. Praktická část začíná charakteristikou firmy Würth, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou všech mar-ketingových aktivit, které firma využívá. Analýza je zakončena celkovým hodnocením používání jednotlivých nástrojů. cs
dc.format 68 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1053993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.subject commerce en
dc.title Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of marketing communication in company Würth, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil cs
dc.date.accepted 2007-06-11 cs
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is aimed for marketing communication, because it's essential tool by position gaining in present competitive surroundings. The theoretical part of my bachelor thesis is divided to several chapters, in which I am processing literary roots about marketing communication, marketing mix and research. The practical part of my bachelor thesis starts with the company Würth, Ltd., characterization, next it is focused on the allmarketing activities, used in the company, analysis. The analysis is finished by the whole summary of used particular tools. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6236
dc.date.assigned 2007-03-16 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kovaříková_2007_bp.pdfBlocked 1.005Mb PDF View/Open
kovaříková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
kovaříková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account