Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.
Autor: Kovaříková, Eliška
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání pozice v dnešním silném konkurenčním prostředí. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty marketingové komunikace, marketingového mixu a výzkumu. Praktická část začíná charakteristikou firmy Würth, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou všech mar-ketingových aktivit, které firma využívá. Analýza je zakončena celkovým hodnocením používání jednotlivých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3711
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6236


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovaříková_2007_bp.pdfZablokované 1.005Mb PDF
kovaříková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovaříková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet