Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí
Author: Břeský, Jan
Advisor: Skácel, Václav
Abstract: Stěžejním tématem této bakalářské práce je hledání řešení vizuálního stylu společnosti Merkur. Teoretická část se zabývá definicí pojmu vizuální identita a jejích funkčních složek. Dále se ohlížím za tím co stálo za úspěchem této slavné stavebnice a jaký přínos má pro dnešní generaci dětí. Analytická část se zabývá průzkumem současné propagace společnosti Merkur a porovnává ji s konkurenční značkou Meccano. Praktická část je zaměřena na samotný re-branding. Popisuje řešení loga, obalu stavebnice, plakátu k výstavám a na konec ukazuje koncept webové prezentace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37342
Date: 2015-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Digitální design
Discipline: Multimédia a design - Digitální design
Grade for thesis and defense: A 41856


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
břeský_2016_dp.pdf 30.78Mb PDF View/Open None
břeský_2016_op.doc 89.5Kb Unknown View/Open None
břeský_2016_vp.doc 84.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account